2010. szeptember 14.

OKC - Forest by Kenta Designs

A DST-n megláttam egy nagyon aranyos OKC-s készletet, amibe egyből beleszerettem.
A készlet teremtője Kenta Design, aki ahogy írtam neki, rövid időn belül küldte is a készletet. Így látva még jobban megtetszett, annyira édes, rajzolt figurái vannak. A készlet neve: Forest, ami nagyon találó, hisz rengeteg erdővel kapcsolatos lelhető fel benne.
 Mától megvásárolható a Matrioshki Scrap Designs boltjában, most 20%-al olcsóbban.

Mutatom:

Én nagyon belelendültem és 3 oldal is készült:

 
 Ez Zolcsi egy régebbi nyuszis pizsije. Igaz rózsaszín, de nagyon imádta, és annyira cuki volt benne...a kis farkincájával.:-)

Ez utóbbin a 2008-ban kapott húsvéti nyuszink látható, aki imádott a hintaágyban lenni, meg aludni. Sajnos már nincs meg.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails