2010. szeptember 8.

CT - Birds and Apples

Ulisa, azaz Fly Pixel Studio egy gyönyörű őszi készletet hozott nekünk pár nappal ezelőtt. A neve: Birds and Apples. Sok időnk nem volt, és még így is az utolsó pillanatra maradt. De tegnap hajnalig fennt voltam és készítettem 2 oldalt.
A készlet nagyon szép színei magával ragadják az embert, de nekem van még egy kedvencem benne - egy kislány figura, akihez hasonló már volt egy régebbi készletében, és már ott azt is imádtam. Most olvastam Ulisa blogján, hogy a baba Elena Kogan keze munkáját dícséri. Szétnéztem nála, és nagyon édes babákat és állatkákat készít.
Pl. ez a kiselefánt egyszerűen tündéri:

És erről a babáról beszélek:

Talán ez lesz a következő???

De most vissza a készletre: megvásárolható a  9th & Bloom boltjában.
Íme:
Ulisa készített egy betűkészletet is, amit külön meg lehet venni a készlethez:

Az oldalaim:
Ezt imádom, szerintem nagyon szépre sikeredett, ez az új kedvencem

És itt a kislány!!!!!

1 megjegyzés:

krisssz írta...

Írtam neked emailt, megkaptad?

Related Posts with Thumbnails