2010. szeptember 19.

CT - My kitchen

Még egy konyhás készlet, de teljesen más stílusban. Anna új készlete már egy jó ideje a boltban van (pontosabban 15-ke óta), 1 napunk volt oldalt készíteni, így kicsit lemaradtam. De annyira klassz készlet, hogy nem akartam kihagyni.
A készlet neve: My kitchen. Igazából szerintem inkább lányos, mert zöld és rózsaszín színekben pompázik - ez az egyik kedvenc színkombóm :-) Így készült egy fiús és egy lányos oldal.
Kapható a DDD boltjában.
A készlet:

Az én oldalaim:
Itt igaziból is felmosó volt Zolcsi kezében- kiborította a teát. Csak kicseréltem egy vírtuálisra.
A fotó rólam készült a 4-dik szülinapomon. Imádom ezt a fotósorozatot, olyan édes - voltam.

Ha esetleg valakit érdekel, a DDD-n a szeptemberi kihívást Anna egy ingyenes készletével kell készíteni. Szerintem nagyon szép készlet és érdemes megpróbálni.
Ez az a készlet:
Itt olvashatsz róla.

3 megjegyzés:

szrjudit írta...

Köszönöm a tippet, írtam a Shabby-nak és már oké minden :D Ők nem igazoltak vissza :D

Anna hívott tagnak a csapatába, de nem vállaltam, sok most a CT a rendelkezésemre álló időhöz, sajnos, de nálad mindig megcsodálom a készleteit, most is gyönyörű oldalakat készítettél neki!

Köszi mindent, puszi: Judit

Secima írta...

Nagyon aranyos mindkét oldalad. Zolcsi a felmosóval nagyon jól mutat. Te pedig nagyon jól nézel ki a tortáddal. :)

Margó írta...

Egy ilyen szorgalmas kisfiúra nagy szükségem lenne! Nagyon aranyos! ... és a 4. szülinapod alkalmából szeretettel gratulálok:-))))))))))

Related Posts with Thumbnails