2010. szeptember 7.

CT- To be a Boy Collab

Íme a másik  mára ígért készletem. Ez egy Matrioshki Collab, melyben két tervezőm is szerepel.
Az egyik Toma Soloma Design, a másik Angelle Design. Plussz még pár nagyszerű designer.
Ez az:
Pont fiús anyukáknak való - gondolhatnánk, de én azért egy eltérő oldalt is készítettem.
Beszerezhető  a Matrioshki Scrap Designs boltjában, melyet most 20 %-al olcsóbban vehettek meg.
Jöjjön a készlet:
És az én oldalaim:
 Ezt közösen készítettem Tomának és Angelle-nek is, itt az egész készletet használtam. Ahogy állt össze az oldal egyből eszembe jutott Krissssz cikke az Alien Skin Snap Art 2-ről. És mivel ez egy rajzolt hatású készlet, gondoltam én is átalakíto Zolcsi fotóját, hogy jobban beleilledjen ebbe a környezetbe. Sokáig próbálkoztam, több effektet is kipróbáltam, aztán végül is a színes ceruzás rajz bizonyult a legjobbnak.
Hát...lehet, hogy nem tökéletes, de azért szerintem egész jó lett.
Ezt a programot csak ajánlani tudom mindenkinek, Krisssz nagyon klasszul leír róla mindent, itt megnézhetitek.

Ez csak Toma Soloma készletével.

Ez pedig csak Angelle készletével. Ez a kakukktojás oldalam, mert én vagyok rajta. Az egyik óvodai farsangon, mint indiánlány.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails