2010. szeptember 18.

Kép egymásnak V.

Újra jelentkeztem a Kép egymásnak 5-dik sorozatára. Mr Randon sorsolt és így alakult. Andinak azaz Kisnúlnak készítettem oldalt, nekem pedig Franci készített.
Francinak a 2008-as farsangi fotóinkból küldtem, amiket nagyon szeretek. Ez volt Zolcsi 3-dik farsangja, mert mi 4 évet jártunk, a kora miatt. Meg jobb is volt így.
Szóval ma reggel már nagyon vártam Franci oldalát.
Ez az:
Szerintem nagyon klassz lett. Imádom rajta a sok cetlit, a varrást, meg a jelmezhez igazodó színű tollakat.
Zolcsinak is nagyon tetszett, ő egyből azt szúrta ki, hogy az egyik fotón csak a jelmez feje szerepel. Franci ezt is nagyon jól kitalálta.
De azt is vártam ám, hogy Andinak hogy fog tetszeni az oldalam, ami így sikerült.
A vattacukorból indultam ki, ezért esett Irene Alexeeva - Dreamy Weirdo készletére a választásom. Várak, dob, labdák, nyalókák. A fotó kapott még egy actiont és ráírtam a kommentet, amit Andi írt nekem a fotók mellé. A fiúknak a vár tetszett a legjobban. Örülök neki.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails