2010. szeptember 5.

CT- Mille Sabords és egy vendégeskedés vége

Letelt a két hónapos vendégeskedés Ptitesouris Design-nál. Az én utolsó készletem, amivel vendégként még dolgozhattam egy nagyon szép háttereket és jópofa kalózos elemeket tartalmazó készlet a Mille Sabords.
Persze a fórumán maradtam és OKC-kre bármikor jelentkezhetek - majd meglátom, készlettől függ.
Ez a készlet megvásárolható a DAC boltjában.
A készlet:
És most is, mint mindig, készült egy ingyenes add-on is, melyet itt tölthettek le.
Ez az:
És most jöjjenek az én oldalaim:
Itt Zolcsi még csak pár hónapos volt:-)

És akit érdekel egy kis OKC, ime a legújabb készlet:

1 megjegyzés:

Margó írta...

Egyszerűen csodálom az energiád, hogy ennyi oldalt tudsz készíteni! Persze azért érthető is számomra, mert az alkotás minden csínját-binját ismered, így tizedannyi idő alatt alkotsz meg egy oldalt, mint én! Gratulálok és tanulok Tőled!

Related Posts with Thumbnails