2010. szeptember 7.

Bekerültem a DST Insider-be!!!!!!!!!!!!!!

Még nem is írtam, hogy Evussal egyetembe bekerültünk a DST Insider magazin szeptemberi számába. Illetve az egyik oldalam, amit Marta van Eck készletével készítettem.
"The DST Gallery is packed with amazing layouts and inspiration. Here is just a selection of fantasy pages from our amazing members."
És ide került be ez az oldalam:
Ha meg akarod nézegetni a magazint, innen letöltheted - a 17 oldalt keresd :-)
De rengeteg ötletet is lehet belőle meríteni, meg egy freebie is rejtőzik benne.
Ja és van benne egy interjú Lorie Davison-nal. Ezért már megéri megnézni.

4 megjegyzés:

Evus írta...

Gratulálok Neked!
Csak tudunk mi, magyarok ;)!

krisssz írta...

Óriási gratula!!!

Rucola Designs írta...

Jaj, láttam, akartam is írni! :) Nagy-nagy gratula! :)

Secima írta...

Hú, ez nagyszerű!!! Gratulálok!!!!

Related Posts with Thumbnails