2010. szeptember 7.

CT- Love letters

Ma két készlet is jelent meg, amelyekből készítettem oldalt, és mind a kettő az MSD boltjában kapható.
Az egyik Toma Soloma Design - Love letters készlete. Színei: a rózsaszín, a sárga és a barna árnyalatai; témája pedig a szerelmes levelek köré irányul. Klassz alap lehet minimal oldalakhoz is, Toma nagyszerű rajzaival.
Megvásárolható a Matrioshki Scrap Designs boltjában.
Mutatom:
És az én oldalaim:
Az oldalon Zolcsi és Eszterke, a barátnőm kislánya. Imádják egymást.
Itt pedig a párom, még kisgyerekként. Olyan 4 éves lehetett. Ugye milyen aranyos????

És bejelenthetem, hogy már egy ideje hivatalosan is CT taggá protezsálódtam a vendégeskedésemből.

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Ezek is de szépek-aranyosak. :) Mindkét elrendezés telitalálat!

Lili'sMother írta...

Gratulálok a CT-hez és az újsághoz is!!!
Ez az egykupacbapakolós stílus nagyon bejön nekem, mint az első képen! :)
A párod meg bizonyára most is van ilyen aranyos ;)

Related Posts with Thumbnails