2010. augusztus 11.

Meglepetés...

Benéztem a Matrioshki Scrap Designs-os galériámba és nagyon meglepődtem. Az egyik oldalamnál egy olyan bejegyzés fogadott, hogy kiválasztották a Matrioshki Doll augusztusi jelöltjei közé.
Akkor még azt sem igazán tudtam, hogy az mi. De utánna néztem.
Matrioshki Doll Nominees 
Minden vasárnap választanak 3 heti legjobb oldalt, amivel jelölve lesz a Matroska baba díjra.
Hónap végén pedig kiválasztják ezekből a 3 legjobbat akik kapnak egy babát, ilyet:
Ezt a babát be kell illeszteni az aláírásba, így mindenki láthatja. 
Akinek összegyűl 3 ilyen, az  1 hónapon át vendégeskedhet a Matrioshki Scrap Designs CT csapatába.
Szerintem nagyon klassz kis játék.
 Az én oldalam az augusztus első heti 3 legjobbjában van, itt megnézheted a júliusi győzteseket, és a másik két jelöltet.
Ez az:

1 megjegyzés:

szrjudit írta...

De jó, gratulálok! Nagyon jó ez a rendszer! Drukkolok, hogy meglegyen a babád! :)

Related Posts with Thumbnails