2010. augusztus 24.

CT - Artistic Natural Papers és Watercolor painted stamps

A harmadik mára egy háttércsomag- a Artistic Natural Papers névre hallgat és egy 20 darabos stamps csomag - Watercolor painted stamps, melyek alkotója Timo. Rég nem jelentkezett, de ez az ő állapotában nem is csoda. Ha esetleg valaki még nem tudná, Timiék jövőre már 4-en lesznek.
Remélem minden rendben lesz náluk, jól és vidáman fog telni ez a 9 hónap.
Azért kicsit irigykedem- bár ez csúnya dolog, tudom;  mi is nagyon szeretnénk egy közös gyereket a párommal.,de 3 éve semmi.
Na jó, lépjünk tovább.
Akinek megtetszett Timo csodás papír - vagy stamps csomagja, akkor a Scrapinsider boltjában megveheti.
A papírok:
 A stamps csomag:
 És az én oldalaim:
Ennél az oldalnál Beszteri 10-es számú template-jét használtam fel és Andók Veronika: Vakáció című versét. Plussz a kép alatt egy stamps is elbújt.
Itt kicsit színesebbre vettem, Leemonca D. - Stateczk című készletével.

2 megjegyzés:

Margó írta...

Különösen a "nyári örömök" oldalad tetszik!!! Minden rajta van és olyan, amilyennek én is szeretem:-)))

Rita(006) írta...

Nagyon szuper lett mindkét oldal! Jó lesz nézegetni 1 hét múlva, gondolom nálatok is kezdődik a suli.

Related Posts with Thumbnails