2010. augusztus 25.

CT - Mysterious Attic

Jaj, most vettem észre, hogy még egy készlettel tartozom.
Cali új készlete a padlásszobák rejtelmeibe vezet be.
Szeretem a régi dolgokat, nosztalgiázni ........elmerengeni.
Ez a készlet tökéletes hozzá. A neve: Mysterious Attic. Rajtam kívül még 3 csodás magyar emberke is tartozik Cali csapatába ( eagleszem, ,szrjudit és millu) az ő oldalaik is szemet gyönyörködtetőek lettek, ITT megnézhetitek őket - megéri!
A készlet megvásárolható a DMS boltjában.
A készlet:
 Imádom, a ló és a baba a kedvencem:-)
Az én oldalaim:
A fotón anyukám van, még babaként.
Itt pedig Zolcsi ügyködik a kulcsos dobozzal.

3 megjegyzés:

Secima írta...

De jó ez a fotó anyukádról. Ahogy azt a ruhácskát fellógattad, nagyon tetszik, persze az egész oldal. Nekem persze a maci is kedvencem. Zolcsi oldalán is jól mutat a lovacska hátán. Bár minden kiegészítőről elmondhatom, hogy nagyon klasszul alkalmaztad. Zolcsi is nagyon jól mutat a kulcsos dobozzal. Mindkét oldal nagyon szuper!!!

Rucola Designs írta...

Anyukád de tündér! :) De az oldalaid is, mindkettő gyönyörű.

Erzsike írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Related Posts with Thumbnails