2010. augusztus 29.

Első Matroska baba

 Most nagyon boldog vagyok, mert jó hírt vár a postaládámban.
Pár perce kaptam a levelet Marina-tól, hogy én lettem a 3 augusztusi best layout egyike, aki kap 1 Matroska babát. Én még augusztus első hetében kerültem be a jelöltek közé.
Akinek kigyűl 3 ilyen baba, vendégként  bejut a  Matrioshki Scrap Designs CT csapatába egy hónapra , és az áruház bármelyik készletével készíthet oldalakat. Nagyon klassz lenne bekerülni, mert klassz tervezők és szuper készletek várnak arra az emberkére, akinek kigyűl a 3 baba.
A másik két nyertes oldalt itt nézheted meg.
Bővebben erről egy régebbi bejegyzésemben olvashatsz. 

Ez pedig csak azért , mert olyan édes!!!!

2 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

Gratulálok! Megérdemled! :)

Secima írta...

Gratulálok! Nagyon megérdemelted és szurkolok, hogy összejöjjön a három. :)

Related Posts with Thumbnails