2010. augusztus 25.

CT - Once upon a time...

A második készlet egy új CT tagsághoz kapcsolódik. Vera alias Indigo Design megkeresett a DST-n, hogy nagyon bejön neki, amiket készítek és szeretné, ha erősíteném a CT csapatát. Pár napig gondolkodtam rajta, mert kezdd kicsit sok lenni, de aztán belementem. Lassan úgyis leülök átgondolni, hogy hogy legyen tovább. Van akinél mindenképp maradni szeretnék.
De vissza a készlethez. Szóval Vera új készlete nagyon varázslatos, a színei és az elemek gyönyörüek. Ilyenkor nagyon bánom, hogy nincs kislányom, mert lányosabb készleteknél vagy a saját gyerekkori fotóimat, vagy a barátnőm kislányáról készítetteket tudom használni. Már a készlet címe is a tündérmeséket idézi: Once upon a time... Hisz minden mese így kezdődik!!!!
Megvásárolható a Pickleberrypop boltjában.
Íme:
Hát nem varázslatos???? Engem már a színeivel megfogott!!!
Az én oldalaim:
A mese főszereplője Eszterke, a jótündér keresztanya:-)- barátnőm kislánya...
Itt pedig én kerültem Hamupipőke bőrébe. A fotó az első iskolai farsangomon készült, ahol hóvirág voltam- a tavasz hírnöke.

2 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

Az első oldal nálam favorit! Nagyon ügyes vagy!

szrjudit írta...

Wooooooow, nálam am ásodik a csúcs, nagyon jó lett!

Related Posts with Thumbnails