2010. augusztus 27.

CT - My Boyfriend Is A Gamer Mini-Kit

Már rég készültem oldalt készíteni Angelle Design egyik minikitjével, aminek neve sokat sejtet a témájáról: My boyfriend is a gamer.  Igen, egy "számítógép függő" készletről van.
Kapóra jött az MSD e havi template kihívása, melyben  egy Three-Sweet-Chicks-Designs template-ből kell oldalt készíteni. Ha valakit érdekel, innen megtudhat mindent. Itt pedig megnézheted a többiek alkotásait.
Szóval letöltöttem, betöltöttem, elkészítettem és mentettem.
A készlet megvásárolható a Matrioshki Scrap Designs boltjában.
Kezdem a készlettel:
Ez a template, amit fel kell használni- nekem speciel nagyon bejön, szuper:
És íme az én oldalam:
A története: Zolcsi kinézett az egyik nagy elektronikai boltban egy pc-s játékot magának: a Sonic Mega Collection-t. 2000 ft-ba került, amire mondtam neki, hogy ha összegyűjti a pénzt rá, akkor megvesszük. Innentől kezdve mindenkitől az új 200-asokat kuncsizta, és 2 hónap alatt össze is gyűlt a játékra való.
Aztán beleraktuk a pénzt a kis pénztárcájába, elmentünk a Saturn-ba, és Ő megvette magának a játékot.
Nagyon büszke voltam rá, hogy elérte azt, amit akart, pedig néha nagy volt a csábítás a csokis polcoknál, hogy beleköltsön a kis összegyűjtögetett pénzébe.
A leírás a Wikipedia-ról a Sonic játék története - már ami kilátszik:-)

1 megjegyzés:

Margó írta...

Nagyon aranyos a történet!! ... és szülőként is nagyon jól álltatok a dologhoz, mert nem vettétek el Tőle azt az örömöt, hogy mégha időnként valamiről le is kell mondanunk, érdemes, mert nagyobb céljainkat elérhetjük!!!
Gratulálok! ... és persze a nagyon profi oldalhoz is!

Related Posts with Thumbnails