2010. augusztus 19.

Kép egymásnak IV.

Ma volt a képek határideje. Tegnap sokáig voltunk a kórházban, így valamikor hajnalban feküdtem le.
Mire belépem, már sokan feltöltötték, és ott várt Detti oldala is. Na meg várt egy e-mail is tőle, hogy mire küldtem leírást a fotókhoz, addigra már kész volt az oldala. De pont volt egy fotóhoz illő készlete, így készült egy másik oldal is.
Kezdem az Áginak (Mörjike) készített oldalammal.
Nagyon édes fotót küldött Andorról, a kisebbik fiáról, amint épp egy alig használt kukoricát csócsál. A fotó tüneményes, imádom azokat a nagy szemeket.
Én NatashaNaSt Designs és Shayarka Designs Little prince Collab készletét használtam, amit két hete vettem, és csak az alkotásra várt. Gondoltam csinálok Áginak a kis hercegéből egy Kis Herceget, amint a saját kis bolygóján boldogan kukoricázik :-)
Ez az:
Hál istennek nagyon tetszett neki, aminek nagyon örülök. Remélem a fiúknak is nagyon fog tetszeni.

És most mutatom Detti oldalát, amelyik a játékba került.:
Az én világom... fantasy oldal. Nagyon tetszik az egész hangulata, olyan nyugodt.
Zolcsit megkérdeztem, és azt mondta, hogy imád mindent rajta.
A felirattól nagyon meghatódtam, köszönöm!
A másik oldal, ami ugyancsak felkerül majd a galériába:
Itt a tavirózsákon volt a hangsúly. Szerintem nagyon szép lett, klasszul sikerült a tükröződés is!
A fotó története: tavaly vettük a tóba a tavirózsát, de csak egy virágot hozott. Most viszont egyiket hozza a másik után. Azt akartam lefotózni, ezért is száműztem Zolcsit arra a kőre. És sietnünk kellett, mert délutánra összezáródnak a tavirózsa virágai és akkor már nem látszott volna.
De hol sütött a nap, hol nem, így a legtöbb fotó hunyorítós lett. Már tiszta morci volt, hogy már menne be, meg elzsibbadt a popija, azért is vág ilyen arcot.
Itt egy fotó külön a tavirózsákról is:

3 megjegyzés:

Bíró Ágnes írta...

Itt is írom neked nagyon tetszik az oldal amit kaptam tőled. :)) Ma már olyan sokszor megnéztem és totál kész vagyok tőle.:)Szeretném majd elkérni eredeti méretben 12*12 teljes felbontásban jpg-ként, hogy kinyomtathassam. Kiteszem a kis hercegem szobájába ha nem baj. :)
Köszi még egyszer!!!!

Secima írta...

Hú, amit Mörjikének készítettél, az nagyon szuper lett. Persze a másik két oldal is nagyszerű. Jó, hogy külön is lefényképezted a tavirózsákat. Érdemes lenne róluk külön is egy oldalt készíteni.

erzsocica írta...

Köszönöm, igen már tervbe van véve a felhasználásuk!!!!

Related Posts with Thumbnails