2011. április 10.

Új blogruci és freebie ajánló

A másikat igazából meguntam. Meg annyira megtetszett Marta (Marta van Eck) egyik freebie-je, hogy mindenképp abból akartam egy hátteret. Remélem nemcsak nekem tetszik a végeredmény
Ilyen lett:

És a készlet, amiből készült Marta van Eck egy régebbi készlete a Don Quijote:


A legújabb letölthető készlete, mely még scrapbook-os leánykorom egyik legrégebbije volt (és akkor is ingyenesen - az első sb-s lemezeim egyikén rajta is van :-)). Ez volt az első készlet, ami megtetszett Marta-tól. Ez a Take me to the moon.
Íme:
Igazából már ennél megtetszett a stílusa, és akkor még álmomban sem gondoltam arra, hogy egyszer CT tag leszek nála. (Bár igazából még akkor azt sem tudtam, hogy az mit jelent és hogy van olyan is)

3 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Jaj, de csúúúcs!!! Imádnivaló cuccok ezek. :)

Lili'sMother írta...

Tetszik, annál is inkább, mert nem akasztja a gépemet, mint az előző 3-hátteres blogod.
Szép hetet nektek!

pauline írta...

wonderful ! thank you

Related Posts with Thumbnails