2011. április 9.

CT - Fókuszban Cali

Először egy kis interjú Calival, azaz eredeti nevén Aurelie-vel:
Két ingyenes készlet is megjelent amihez Cali neve fűzödik. Az első egy minikészlet, a Candy Land.
 Igazából nem is annyira mini, mert igaz 5 papír, de 66 elem található meg benne.
 Íme:
Én két oldalt készítettem:
Minkét oldalhoz a tavalyi cirkuszos ( Magyar Nemzeti Cirkusz) kirándulás fotóját használtam, ahol a bohóc egy óriási vattacukrot készített Zolcsinak. IMÁDTA!!!! Az elsőt egy action-nel is megbolondítottam, hogy mégse legyen olyan rózsaszín :-)

A másik freebie egy collab készlet, melyet Lexine-nel közösen készített, és a havi ingyenes készletek közül ez az áprilisi első részlet, azaz April part 1:
 Ebből is lesz még oldal a mai napon.

Cali követkető készlete egy papír csomag, melyet fotós tanulmányai folyamán készített (amit nemrégiben kezdett tanulgatni). Lakatlan, elhagyatott helyek fotóiból készült 13 háttérpapír és jár bónuszként egy 17 "városias" elemet tartalmazó pack is. A neve: Lost Past Paper Pack
Megvásárolható az Angels Scrap Shop-ban.
Ez az:
 
Én egy stock fotós oldalt készítettem, ehhez az érdekes hatású háttérhez:
Köszönet érte Mummyd-nek
A többiek oldalait ezzel a csomaggal és a Candy Land készlettel megnézhetitek Cali blogján.

 És még egy dolog. Április 10-ig Cali 50 %-os akciót tart a DMS boltjában. Érdemes szétnézni nála, és kihasználni ezt a nagyszerű alkalmat:

1 megjegyzés:

kreatívhit írta...

"Nyalánkság" oldalak:))Jól sikerült ötletes munkák.Köszi az ajánlót is.

Related Posts with Thumbnails