2011. április 16.

CT - Retro Sunset

Timi is készült egy nagyon klassz, múltat idéző készlettel, mely a Retro Sunset nevet kapta. Nekem első pillanatban nagyon bejött és egyből tudtam, hogy milyen fotókat fogok felhasználni. Persze, hogy a saját gyerekkori fotóimat. Ez a barna-narancs-napsárga kavalkád igazán merengős hangulatba hozott, jó volt átnézegetni a kiskori fotóimat és visszaemlékezni arra a korra. Más volt...merőben...szerettem!!!!
Megvásárolható a ScrapBird boltjában.
Íme:
Az oldalaim:
Persze Én, a Nagypapám által nyírt frizurámmal :-) Sokáig fiúnak is néztek miatta.
 Itt pedig  a szokásos nyári programos fotó. Ugyanis Nagypapám mindig kapott fürdőjegyet és a nyár nagy részét ott töltöttük. Jó volt...(bár itt a fotón valamiért épp morci voltam.)
Most meg már évek óta nem voltam strandolni.

1 megjegyzés:

Secima írta...

Hú, ezek az oldalak nagyon jók! Tényleg fiús a fotód, de azért nagyon aranyos vagy. Az oldal meg szenzációs lett! A másik is nagyon-nagyon tetszik. Ez a fotó is kincset ér. :)

Related Posts with Thumbnails