2011. április 23.

CT - Heavenly Touch

Kicsit elnéztem a dátumot, én valamiért 24-dikére emlékeztem. aztán kiderült, hogy 22. Azaz akkor jelent meg Fly Pixel Studio új készlete a Heavenly Touch. Ulisa hozza szokásos formáját, és megint egy csodás készlettel lepett meg minket. A kék és a barna színeiben pompáznak az elemek, amikből 62 van, és 12 papír is.
Készült a készlethez egy kollekció is, ami tartalmaz még egy WA és egy cluster csomagot, amiket külön, vagy akár kollekcióként is meg lehet vásárolni ITT.
A készletet pedig itt, azaz  a Pickleberrypop boltjában lehet megvenni.
Mutatom:
Ez pedig a kollekció:
Én most egy oldalt készítettem:
Zolcsi még babaként és persze Én.

És aki szeretné ezt a szép QP-t, az Ulisa blogjárol letöltheti.
 letöltés/download here

És még egy dolog. Ulisa húsvét tiszteletére akciót tart a boltjában, ahol 30 %-os kedvezménnyel csemegézhettek a készletei közül.

4 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Hű, ezek az elemek gyönyörűek! Az oldalad is csuda! :)

kreatívhit írta...

Klassz lett!

Margó írta...

Szeretem most is különösen a fotót! Kedvenceim közé tartozik ennek a készletnek a színvilága!

Toni írta...

Milyen szééép! Gyönyörűűű!

Related Posts with Thumbnails