2011. április 9.

CEWE heti 98

A CEWE 98 heti kihívásán Krisssz saját készítésű készletével kell alkotni. A készlet nagyon élénk, erőteljes színeivel nem egyszerű boldogulni, üvegékszerekről készült fotóiból készítette.
Ez az:
Még holnap este 6-ig lehet vele alkotni.
Én egy régebbi fotósorozatot szedtem elő. Még 1994-ben, amikor 3-dik osztályos szakközepes voltam, a suliban szerveztek egy tanulmányi kirándulást Rómába, meg a Vatikánba.
Amikor kibontottam a készletet, egyből kiszúrtam az egyik hátteret és az adta az ötletet, hogy milyen is legyen az oldalam. Aztán már hamar összeállt.
A fotót a barátnőm készítette;  a barátja (aki azóta már a férje) és Én vagyunk láthatóak, mögöttünk a Szent Péter térrel.

Amúgy keresgetés közben (eredetileg leírást is akartam az oldalamra rakni), találtam EZT az oldalt, ahol a Szent Péter Székesegyházban virtuálisan körbe lehet nézni. Nagyon klassz , Én már nosztalgiáztam egy jót vele.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails