2012. március 4.

CT - Spring Word Art Bits és freebie tőlem

Dasha pénteken jelentetett meg egy 30 db-os szócímke csomagot, azaz Spring Word Art Bits pakkot. Telis tele tavaszhoz kapcsolódó szavakkal, felkiáltásokkal. Én az utolsó készletét használtam fel az oldalakhoz.
Megvásárolható a Zig Zag Scrap boltjában.
Ez az:
Nekem a tavasz szó hallatán a jó idő és a tavaszi virágok jutnak az eszembe, és innen jött az ötlet, hogy fotóalbum stílusú oldalt készítek a tavaszi virágaimnak a fotóiból:
Az elsőn az imádott tulipánjaim vannak. Imádom őket, nem lehet elég belőlük.
A másodikon pedig már a többi tavaszi virágom kapott helyet. És persze Zolcsi is ott látható mindkét oldalon, hisz Ő is szereti a virágokat.
A sablonokat én készítettem, és ha esetleg tetszik valakinek, készítettem belőlük két kis csomagot, melyek letölthetőek.
Egy kis freebie tőlem:

Remélem fogjátok tudni használni.

5 megjegyzés:

Timi írta...

Köszönöm szépen!

Gólya írta...

EZt nagyon köszi, remek lett, épp az elébb dicsértemaz oldalad a fb-on, főként a keretes megoldást, erre felkínálod! :) Köszönöm!

sandybell127 írta...

Köszönöm én is, nagyon tetszenek a template-id... :)

Margó írta...

Köszönöm, nekem nagyon tetszik és vittem is magammal:-))

Secima írta...

Klassz oldalakat készítettél. Köszi a templétet!

Related Posts with Thumbnails