2011. március 8.

OKC - Spring fantasy

Először is szeretném mindenkinek megköszönni a gratulációkat; be kell vallanom, nagyon jól estek. Már meg is kaptam első készletemet, szóval munkára fel :-)
A CT Call-al együtt jelentkeztem egy OKC-re  is, ami ma jelent meg. A készlet egy tavaszias  frissesség V Designs-tól, tele a párom kedvenc kis állatkáival, azaz kacsákkal. Én Zolcsi egy kisbabás fotóját használtam, ahol eredetileg a lavórban ücsörgött (az egyik kedvenc akkori fotóm). Most meg a ruháskosárban szeret - ki érti ezt????
Megvásárolható a Scrap Wishes... és a Bee Creation & Friends boltjában.
Mutatom:
Az oldalam:
Köszönet érte Kuki-nak
Igazából egy húsvéti képeslapnak képzeltem el, nem tudom mennyire jön ez át.
Elviekben tervezek még egy oldalt készíteni, majd meglátom, az időm mennyire engedi.

2 megjegyzés:

kreatívhit írta...

:)) Ruháskosárban..jó

Evus írta...

Fantasztikus lett, nagyon jó a hangulata!

Related Posts with Thumbnails