2011. március 24.

CT - Spring is coming

Még egy készletet hoztam, bár nem épp a legfrissebb, mert már múlt hét óta a boltban van.
Ez nem más, mint Ivelina legújabb tavaszi készlete: a Spring is coming. És ez most remélem tényleg így is van, mert a mai időjárás igazán kellemes, tavaszias volt.
A készlet nagyon vegyes, a rajzolttól a valódiig többféle stílus is fellelhető benne. Tehát bárki megtalálhatja a kedvére valót.
Megvásárolható a szokásos 3 helyen: a DDD, a Scrap Wishes... és a GDS boltjában.
Ez az:
És az én oldalam:
 Imádom a tavaszi virágokat, és a tulipán az egyik kedvencem. Van is belőle bőven, több féle-fajta.
Most egy tavalyi fotót használtam, ami szerintem teljesen harmonizál a készlet meghatározó színeivel. És meg persze azért is, mert SZÉP!
Lassan jönnek már az idei kertes fotóim is :-)

2 megjegyzés:

Toni írta...

A leges legszebb virágkötészet, amit el tudok képzelni: egy ölnyi fehér tulip egy szép mázas köcsögbe!
Szép tavaszit hoztál!

Secima írta...

Én is szeretem a virágos fotókat. Adtál ötletet, lehet én is előveszek egy-kettőt. Nagyon üde lett az oldalad. :)

Related Posts with Thumbnails