2011. március 12.

CT - Enchanted Tea

Az a varázslatos tea. És a teázás ritusai és öröme. Mi  imádjuk a teát, télen szinte minden nap sípolt a kis teáskannám, a nagy hidegben jól esett a gőzölgő citromos nedű. Kóstoltunk már rengeteg félét, különlegeseket, van amelyik ízlett, de akadt olyan is, amelyik kevésbé. Én pl. személy szerint az ilyen joghurtosokat nem igazán szeretem, olyan furcsa ízük van. Viszont kaptunk még régebben egy keveréket, melyben vörös tea, narancs és eukaliptusz van. Elsőre kicsit érdekes, de aztán már nagyon finom. Az eukaliptusztól kap egy olyan egyedi, különleges ízt. Na de miért is írom ezt. Cali új készlete miatt. Az Enchanted Tea lényegében mindent magában foglal, ami egy teázásról az embernek az eszébe jut.  Ezt meg is nézhetitek a többiek oldalain Cali blogján (és persze fürkészétek meg a magyar lányok oldalait is).
Megvásárolható az Angel Scrap Shop boltjában.
Ez az:
Az én oldalam:
Rengeteget teázunk, de közben nem fotózunk, egyet sem találtam. Így keresgéltem a neten, és ezt a szuperédes macis oldalt találtam.

2 megjegyzés:

Margó írta...

Nagyon kis mesés, varázslatos az oldalad!!
Nekem is vissza kellene szoknom a teára, gyerekkoromban elképzelhetetlen volt egy napom, tea nélkül:-))

Secima írta...

Nem mintha nem nézném szívesen a teázó macit, de azért legközelebb szívesen nézném a ti fotóitokat is teázás közben.
Mi is nagyon sokat teázunk. Nálunk a gyümölcstea és a rooibos vált be.

Related Posts with Thumbnails