2011. március 19.

CT - Joy and Smile

Tegnap jelent meg Fly Pixel Studio új készlet, ami számomra nem volt épp első látásra szerelem. A neve: Joy and Smile. Engem inkább egy húsvéti készletre emlékeztet. Legalábbis a színei. Ezek a soft, halvány színek valahogy nem igazán az erősségeim. Meg is kínlódtam mindkét oldalammal.
Viszont, ahogy szokta, készített a készlet mellé betű, WA és cluster-frame készletet, amit külön-külön, vagy a készlettel együtt kollekcióként is megvehettek (persze így jóval olcsóbban).
Megvásárolhatak a Pickleberrypop boltjában. A készlet itt, a kollekció pedig itt.
Mutatom őket:
Az oldalaim:
A fotón Hugi épp eteti az őzikét. Nemrég kaptam tőle fotókat, és ez is köztük volt. ( mi nem együtt nőttünk fel, Apukán második házasságából született, plussz van még két öcsém, akik neki is az öccsei).
Ez pedig a mi kis-nagy kutyusunk: Boglárka, de mi csak Bogi babának hívjuk. A fenti képen még csak pár hetes. Alul pedig épp szeretgetem, ott már . ( A fotó nem épp a legjobb, mert telefonnal készítette a férjem).

1 megjegyzés:

Rita(006) írta...

Ismét egy nagy taps Neked, a szuper oldalakért! Bogi kutya???? eddig miért nem láttam oldalt róla? Cuki! Nem csoda, hogy a baba jelző hozzáragadt!

Related Posts with Thumbnails