2010. december 13.

Nyereményoldalak - Mörjikével

Mint már azt egy régebbi bejegyzésben írtam, feliratkoztam Mörjike Ági hírlevelére és az egyik hírlevéllel nyertem. Ill. volt benne kupon, hogy a 3 leggyorsabb vásárolhat 10 $ értékben Ági készleteiből.
Én voltam az egyik szerencsés. Igaz, hogy ez nem most volt, de azért én csak elkészültem az oldalaimmal.
Mutatom a készleteket is.
Az első egy régebbi készlete a Dreaming of - Woods and Fields:
 És a hozzá tartozó add-on készlet:
És az oldal:
Zolcsi eteti a Csónakázó-tó kacsáit
Ehhez az oldalhoz  Indigo Designs -  "IndiPack" Templates Vol. template csomag egyik darabját használtam.

A másik választott készlet a Abandoned Office:
 Ebből két oldal is készült:
Itt épp a matekházit írjuk.
Itt pedig Zolcsi beállt...pardon, beült portásnak.

Amúgy Mörjike épp CT tagokat keres, 19-ig kell jelentkezni. Erősen gondolkodom rajta.

2 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Az igen! Nagyon tetszenek az oldalak. Annyira jó a hangulatuk. A pakolgatás is.

T írta...

Remek oldalak, bizony jól rendezgettél!!

Related Posts with Thumbnails