2010. december 10.

CT - Berry Merry Christmas

Egy újabb karácsonyi készlet, ami ezúttal Sunny Scrap Designs keze munkáját dicséri, a neve: Berry Merry Christmas. Színeiben csak a karácsonyra jellemző 3 szín: a piros-fehér-zöld található meg. És van benne egy nagyon édi rénszarvas is.
Megvásárolható a Matrioshki Scrap Designs boltjában.
Kívételesen mindkét oldalamhoz egy-egy template-et használtam fel, ill. abból építkeztem.
A készlet:
Az első oldalam  Indigo Designs új template csomagjának egyik fantasztikus darabjával készítettem. A neve: Templates "Winter Blues", megvásárolható a Pickleberrypop boltjában. 
 Az oldalam: 

A szokásos évi bevásárló központos mikulás meglátogatását örökítették meg a fotók. A legalsón épp énekel a mikulásbácsinak.

A második oldalam pedig a Matrioshki Scrap Designs template kihívására készítettem, melyhez most Wendy85 készítette a tervezetet.
Ez az:
 És ezt készítettem én Olga készletéből:
A többiek oldalát itt megnézheted.

1 megjegyzés:

Tinci írta...

Csodaklassz oldalakat készítettél!

Related Posts with Thumbnails