2010. december 10.

CT - Pond CU pack

Ezzel a "készlettel" kicsit elkéstem, mert dec. 3 óta már a boltban van.
Olga szokott készíteni CU csomagokat és ez a legújabb. Témája a kistó és annak élővilága, ezért lett a neve : Pond CU pack. Szerintem nagyon klassz az a pár elem amit tartalmaz, édesek a figurák. Így gondoltam megér egy oldalt.
Kapható a Matrioshki Scrap Designs boltjában.
Íme:
Az én oldalam:
Ez a fotó még nyáron készült a házilag gyártott kis kerti tavunknál, ami a ház előtt van. Szeretem, mert nyáron, ha kint ücsörgünk, olyan jó hallgatni a víz csobogását, ráadásul rengeteg állatot vonz magához. Pl. a madarak ide járnak inni, a szitakötők is itt "gyártanak" családot:-) - rengeteg szitakötő lárva nevelkedett már ebben a picike kis tóban..

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails