2010. december 26.

CT - Under the tree

Még nem is írtam, hogy Martina (német), azaz Majula Design meghívott a CT csapatába. Ugyanis nagyon tetszettek neki az OKC-s oldalaim. Egy karácsonyi készlettel már dolgoztam, most egy ugyancsak karácsonyit választottam.
 A neve: Under the tree, azaz a fa alatt. Nekem nagyon tetszenek az elemei, hagyományos scrapbook oldalakhoz tökéletes.
Megvásárolható az Angels Scrap Shop boltjában.
A készlet:
Az oldalaim:
Ezt az oldalt Angelle Design- Waiting For the Miracle template csomagjának egyik klassz darabjával  készítettem. Zolcsi épp bontja ki az egyik ajándékát, ami egy Toy Story 3-as Buzz Lightyear hangot kiadó figura.
Ez a template-csomag:
És a második oldalam:
Ez pedig a karácsonyfánk alatta az ajándékokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails