2010. július 5.

Cewe heti 59 és Matrioshka's Sweets - July - challenge

 A Cewe 59 heti kihívása nagyon egyszerű, de mégis elgondolkodtató. A lényege: csinálj, amit akarsz. Vagyis (idézek Krisssztől): "Találj ki egy kihívást, és készíts hozzá oldalt, vagy előbb legyen meg az oldal, amihez épp kedved volt, majd gondold ki, hogy milyen kihívásra lenne jó. Egyetlen feladat van, az legyen az oldal címe, amilyen kihívásra készült"
Gondolkodtam, aztán megláttam egy freebie-t és beugrott.
Tincinél olvastam a Matrioshki Scrap Designs oldalán lévő Matrioshka's Sweets - July freebie-s játékról, amely lényege, hogy  Camomile Designs Moody készletéből kell oldalt csinálni.
Majd fel kell tölteni a Matrioshka's Sweets galériájába.
A készletről eszembe jutott az 5-dik szülinapom és már meg is volt a kihívás a CEWE-re.
A lényege a gyerekkor, azaz gyerekkori emlékek. Feltételei: csak saját gyerekkori fotót lehet használni, amin mi is rajta vagyunk és fel kell tüntetni legalább az évszámot, amikor készült a fotó. Más kikötés nincs.
Remélem megfelel egy kihívásnak.
Szóval íme a választott készlet:

És az én oldalam:
Gondolom mindenki rájött, hogy mi volt a tortámon anno.
Hát persze...„Hüpp-hüpp-hüpp-barba-trükk” + Vuk. Akkor még ez volt a menő.
Hasonlítanak a két készletben lévő figurához.
Sajnos magyarul csak a dalt találtam meg:
Ez az -egy kis nosztalgia

2 megjegyzés:

Margó írta...

Ez aranyos ötlet! Bár ugyanúgy vagyok, mint Krisssz, a tíz ujjamon meg tudom számlálni, hogy hány gyerekkori képem van! De már tudom, melyikkel készítek oldalt:-))))
(Imádtam a Vuk-ot és a Barbapapáékat is, ugyan ez már a fiaim gyerekkorában volt:-))))

Margó írta...

SZENZÁCIÓS A FEJLÉCED - GRATULÁLOK!!!!!!!

Related Posts with Thumbnails