2010. július 31.

OKC - Reach For The Stars

Shien nem rég küldött egy levelet, hogy új készlete nemsokára megjelenik; nagyon hasonlít az előzőhöz, amivel egy OKC keretében volt szerencsém dolgozni. Az előzőt itt tudod megnézni. Szóval hírdetett egy OKC ehhez is és szeretné, ha készítenék neki oldalakat.
Ez a mostani tényleg hasonló, mondhatnám folytatása az elsőnek. A neve: Reach For The Stars.
Kapható a Digidesignresort boltjában, bevezetésként 35 % kedvezménnyel.
Ez az:
Én Zolcsi babakori fotóit használtam fel az oldalaimhoz:
Itt a másodiknál sokat kínlódtam, amíg ilyen lett a fotó, de megérte, nagyjából ezt a hatást szerettem volna elérni. Az elsővel viszont kevésbé vagyok megelégedve, ott is alakíthattam volna a fotó kinézetén, de most már így marad!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails