2010. július 28.

Meglepi...

Tegnap kaptam ezt a díjat:
                                           Krysty-től
Nagyon szépen köszönöm, kedves, amit írtál!

Teendők a díjjal:

1. Ha valaki adja, én elfogadom ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.
6. Megnevezem, hogy kitől kaptam és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba.


Becenév: Erzsó, Zsó, erzsocica- ez a netes
Lakhely: Bocskaikert
Születési hely: Debrecen
Magasság: 164 cm
Névnap: november19.
Foglalkozás: ruhaipari technikus és ped. asszisztens, de most nem dolgozom, hosszabbított gyesen vagyok
Testvér: 3 féltestvér apai ágról- 1 húg és két öccs
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelv: angol- valamennyit
Gyűjtemény: bélyeg, macik, kütyük
Iskola: Könnyűipari Szakközép
Kedvencek: a kisfiam kacagása, a tavaszi szellő és a tündérek
Zsebpénz: ...
Kívánság: lenne egy pár, de a legfőbb, hogy tudjak mindent megadni a kisfiamnak és sose legyen semmilyen komolyabb baja, betegsége
Háziállat: Bogi a dalmatakeverék kutyus, Szandi a perzsacicó, Tüszi a tengerimalac és halak


Akiknek tovább adom:
Mörjike - tetszik, ahogy véghez viszi a dolgokat
Tinci - imádom, ahogy pakolászik, annyira szépek az oldalai
Secima- imádom a macikat és tetszik, hogy Ő is, és ezeket az oldalain is megmutatja:-)
Krisssz - nagyon sokat tanultam tőle, a leírásaiból, videóiból
Kreatívhit - tetszik az egyedi látásmódja
Annus - szeretem a kreatívságát, hogy egyszerű dolgokból mit tud varázsolni, és szeretem olvasgatni a család történéseit

3 megjegyzés:

Secima írta...

Ó, igazán köszönöm. Nagyon aranyos vagy. :)

Bíró Ágnes írta...

Jaj, nagyon kedves vagy. :) Köszönettel elfogadom. Bár már járt nálam ez a díj, de újra kiemelem. :)

kreatívhit írta...

De kedves vagy hogy rám is gondoltál...
Először is GRATULÁLOK neked! Másodszor köszönöm hogy látogatod a blogom és megnevezted az oldalam.További vidám tartalmas hetet számotokra.

Related Posts with Thumbnails