2012. július 24.

Szépség és a Szörnyeteg

Ezt a mesét gondolom mindenki ismeri, és köztük is a legnépszerűbb a Disney-féle. Én mindig is imádtam a rajzfilmeket, főképp a zenéseket. A Disney-féle változat már első látásra szívembe lopta magát, kívülről fújtam/fújom a dalait. Era sokat volt nálunk kiskorában, főképp nyáron, és akkor rengeteget néztük a Szépség és a szörnyet, így neki is hamar kedvencévé vált. Ahogy nézegettem az esküvői fotóikat, megszállt az ihlet, és ajándékul készítettem neki egy oldalt - CSAK ÚGY!!!! Ötvöztem a kellemest a hasznossal, scrapp-et a rajzfilmmel.
Ez az:
Köszönet érte july-c-nek
Mindent a neten keresgéltem össze :)

Azért megmutatom a kiindulási fotókat is:
Hát nem gyönyörű menyasszony
Ez pedig egy Disneyland-es fotó valakinek a nyaralási fotói közül (nem is irigykedem)


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails