2012. július 7.

MagicLand by Designs by Brigit

Próbálom gyorsra fogni ezt a bejegyzést, mert már nagy a készülődés. Ugyanis ma van Húgom NAGY napja; igen, esküvőre megyünk délután, aztán daj-daj hajnalig :)

De mivel tegnap jelent meg Brigit új készlete, és tegnap varrtam meg egyébb teendőim voltak, így ez a bejegyzés mára maradt. A MagicLand nevéhez hűen varázslatos készlet, mely 63 elemet, 9 papírt és 5 WA-t foglal magába.  Meg persze ahogy megszokhattuk, készültek hozzátartozó pakkok is.
Mutatom is:




Az oldalaim:
 Zolcsi eperszedős fotója....kicsit átalakítva.
Ez az oldal Zolcsi kérésére készült. Farsang óta várat magára ez az oldal. Nem titkolt dolog, hogy Zolcsi imádja a számítógépes játékokat, és nagy kedvence Super Mario és Sonic. Farsangra nem tudtuk, hogy mi legyen, aztán jött az ötlet Mario-ra. Sonic-ot nehéz lett volna házilag elkészíteni. Vettem kék sötétítő függönyanyagot, kerestem  kantárosnadrág szabásmintát, kicsit átalakítottam és elkészítettem. Vettem két óriás fehér gombot (sajnos csak ebben a színben volt nagy méret), és befestettem sárga akril festékkel. Vettünk egy piros felsőt, amit persze utána hordani is tudtunk. Turiztam egy piros sapkát, amire filcből ráragasztottam az M jelet.Fekete filcből kivágtam a bajuszt, amit kétoldalas ragasztóval raktunk fel az orra alá. Régi lepedőből meg szivacsdarabkákból készítettem egy műpocakot (mert Mario azért egy pocakos vízszerelő). Plussz egy barna bakkancs és tadammmmm......kész a házi Super Mario :) Kerestem egy Marios hátteret, így született meg ez az oldal.
Zolcsi nagyon szereti ezeket a héliumos lufikat, csak ne kérnének el értük olyan horribilis összegeket. 


Brigit egy freebie-t is készített: 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails