2012. július 23.

Seashore Sentiment - újabb oldal

Van egy régi fotóm, amit nagyon szeretek.
Ez a fotó a Nagyerdei Strandon készült. Nagypapámmal (balról kicsit fentebb, aki figyel minket) szinte az egész nyarakat ott töltöttük kisebb koromban. Mivel elég haverkodós voltam, na és persze egyedüli gyerek, mindig összebarátkoztam valakivel. Ez a német kislány (jobbról) sok éven át nyaralt itt az anyukájával. Sokszor találkoztunk kint a fürdőben....és bár nem értettük egymást, ez nem volt akadálya a játéknak.
Hogy került ez most ide?
Ildi tengeres készletéhez használtam ezt a fotót, és gondoltam írok róla bővebben kicsit.
Na de mutatom az oldalt, mely több variációban is elkészült.
Ez a naplementés lett a nyerő:
Köszönet érte Zaza09-nek
De azért megmutatom a többit is:

Na és egy fekete-fehér, ez olyan régi újság hatású lett:
És a végére még egy játszós fotó:

Esetleg ha van valakinek véleménye az oldalakról, szívesen elolvasnám :)

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Egy kincs ez a fotó! Nekem a naplementés tetszik a legjobban!

Secima írta...

A naplementés nagyon jó és legkevésbé a fekete-fehér tetszik. Maga a fotó(k) tényleg kincset ér!

Related Posts with Thumbnails