2012. január 2.

OKC - Colors are shades of life

Nézegettem az OKC-kat és találtam egyet, ami nagyon megtetszett, de már lejárt. Azért írtam a készítőjének, hogy nagyon tetszik a készlet, és hogy milyen jó lett volna vele dolgozni. Erre kaptam nemsokára egy üzit a DST-n, melyben megkaptam a készlet letöltési linkjeit.
Ez a készlet nem más, mint Scrapofangel egy csodája: a Colors are shades of life. 11papír és 10 elem van benne, és főképp a piros és fehér színek a jellemzői. Van benne egy fekete és egy fehér szárny is, amit mindenképp szerettem volna használni.
Megvásárolható a Angels Scrap Shop boltjában.
Mutatom:
Az oldalaim:
Köszönet érte Bettieescrap-nek
Zolcsi épp a karácsonyfa előtt ül. Gondoltam ideillő fotó, mert azért vannak benne olyan karácsonyos elemek.
Köszönet érte Dytka-nak
Itt pedig egy stock fotót használtam.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails