2012. január 22.

CT - Bathtime

Marta van Eck elkészült új készletével, ami a Bathtime nevet kapta. Minden megtalálható benne, amit egy fürdőszoba rejthet. kád, wc, mosdó, mosógép, zuhanyzó, szappan, szivacsok, csipeszek, kötél, piperék, tükrök, lámpa, szekrény......sőt még vasalódeszka meg vasaló is. Na meg vízfoltok, hőgőz, szappanbugyborékok.
Megvásárolható a Deviant Scrap boltjában.
Ez az:
Az oldalaim:
Köszönet érte Illena-nak
Itt kicsit viccesre vettem a figurát, és Zolcsiból egy kis leselkedőt csináltam. De hisz Ő egy IGAZI fiú!!!!
Köszönet érte Leandi-nak
Na ez is elég vicces lett. A képet a neten találtam.
Ez az eredeti fotó...hát nem édes :)
fotó: animals.desktopnexus.com

2 megjegyzés:

Toni írta...

ezt a készletet nyálcsöpögve nézegettem! Még szerencse, hogy most nincs rá pénzem!!! :)

Margó írta...

Nekem sajnos hiába is lenne pénzem, nem tudnék vele nem hogy ilyen, hanem egyáltalán, elfogadható oldalt készíteni. Sajnos, ezt be kell ismernem!:-( Szuperek - főleg a Zolcsis:-)))

Related Posts with Thumbnails