2012. január 2.

CT - Believe in miracles

Marie új készlete ma került a boltba. Ez pedig a Believe in miracles. Rózsaszín-zöld és fehér színekben pompázik; nekem nagyon tetszik ez a színösszeállítás. 95 elem és 13 papír tartozik a készlethez, és igazából babás fotókhoz készült. De én azért egy kicsit rácáfoltam erre.
Megvásárolható a  Digiscrapbooking.ch , a Scrap Wishes....  és a  Digidesignresort  boltjában.
Mutatom(már az előnézetije is nagyon szép):
Az oldalaim:
Köszönet érte Bettieescrap-nek
Gondoltam, azért készítek egy babásat is, és a tojáshéj adta magát erre.. fotó: Kelley Ryden
Köszönet érte tipou2067-nak
Itt pedig Zolcsi és az új szemüvege. Ugyanis vagy másfél hónapja szemüvegesek lettünk. Távolra nem igazán látott már a drága és  így elmentünk egy látásvizsgálatra. Pár napon keresztül szemcseppel kellett tágítanunk a pupilláját, aztán megint vissza az orvoshoz, és ott mindenhogy megvizsgálták a szemét. Végül is mind a két szemére -1 -1 lett. Féltem tőle nagyon, mert egy örökmozgó és az ép szemüveg összeférhetetlennek tűnt, de jól vettük az akadályokat és a szemüveg is egyben van még.

3 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Jól áll neki, szép oldalak! BÚÉK!

Secima írta...

Szerintem is jól áll Zolcsinak a szemüveg!

Margó írta...

Nagyon szépek az oldalak! Zolcsinak jól áll a szemüveg és remélem megszereti!!! Itt is BÚÉK!:-)))

Related Posts with Thumbnails