2011. december 16.

CT - Dear Chocolate

A hét nagyon zsúfolt volt, reggel 5-kor keltünk.....szóval este úgy hullottam ágyba. Így van egy lemaradásom. 11-én jelent meg Marie aka FDI Designs új készlete, melyre egy OKC keretében jelentkeztem és az elkészült oldalaim alapján hívott meg a csapatába. Úgyhogy ezek a bemutatkozó oldalaim.
A készlet neve: Dear Chocolate. Jellemzői: csodás elemek, piros-barna-fehér színek, szuper papírok.
Egyből beleszerettem. Ha meglátjátok, megértitek, hogy miért szerettem volna készíteni vele oldalakat.
Megvásárolható a Digiscrapbooking.ch és a Scrap-Wishes... boltjában.
Mutatom:
Készült belőle egyébb klassz dolog is:
 Az oldalaim:
Köszönet érte Mary-11-nek
Zolcsiról sajnos nem találtam hozzá illő fotókat, így a neten keresgéltem.

És egy kis akció Marie-tól:
Nézzetek be mindkét boltjába :)

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Nem csodálom, hogy meghívott! Gratula, varázslatos oldalak! :)

Related Posts with Thumbnails