2011. december 7.

CT - Christmas day

Mint azt írtam noverbenben, vendég vagyok ebben a hónapban Ninánál - azaz NH Designz-nál. Az első készlet, amivel dolgozhattam,  a mai napon jelent meg. Ez nem más, mint a Christmas day. Ami lassan meg is érkezik. :-)Egy csodás karácsonyi készlet, tele szebbnél szebb elemekkel. Sőt....a készletbe Nina belecsomagolt egy régebbi template csomagot, melyből klassz képeslapokat lehet készíteni.
Megvásárolható a 7th Heaven boltjában.
Mutatom:
Az oldalam:
 fotó: Kelley Ryden
Stock fotós oldal, de szeretnék friss saját fotókkal is oldalt készíteni.
Igazából rengeteg ilyen jellegű oldalt láttam már, és szerettem volna kipróbálni, hogy én mire vagyok képes.

Készítettem még két képeslapot a sablonok alapján. Ezek azok:
Akár ki lehetne nyomtatni, és elküldeni őket a családtagjainknak....hmmmmmm......elgondolkodtató.....

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Gyönyörűséges a kupacod! :)

Related Posts with Thumbnails