2011. május 8.

CT - Dreams In The Swamp

Pár nap óta látható egy blinkie a vendéglistámon.
A DST-n olvastam, hogy Avital vendég CT tagokat keres. Átböngésztem a készleteit, és úgy gondoltam, hogy jelentkezem.
A felhívás:
2 nap múlva jött a levél, hogy örömmel lát a csapatába, és már küldte is a fóruma linkjét.
Az első készlet, amivel dolgozhattam, már a boltban van egy ideje, de azért gondoltam készítek vele oldalakat, mert nagyon megtetszett. A neve: Dreams In The Swamp. Nekem egyből a japán stílus jutott a darukról eszembe.
Megvásárolható a ScrapBird és a Scrap-Wishes... boltjában.
Íme:
Az oldalaim:
Mint írtam, a készletről Japán jutott eszembe. Daru és origami.... A rajzot a neten találtam.
Ezek pedig a tavunkban nyíló tavirózsák, na meg persze Zolcsi előttük.

2 megjegyzés:

Lili'sMother írta...

Gratulálok!!

Margó írta...

Különlegesek, csodásak az oldalaid! Gratulálok a CT-tagságodhoz!

Related Posts with Thumbnails