2011. május 28.

Circo Acquatico Bellucci: Kalózok kalandos útja a Boldogság Szigetére

Gondolkodtam, hogy mi is lenne Zolcsinak a legjobb gyereknapi ajándék. Aztán mikor voltunk múlt héten a Mc-ike, kaptunk egy szórólapot (fentebb). Felnéztem a honlapra és már tudtam is, hogy mi tenné az én 8 éves fiamat a legboldogabbá. Szerencsénkre az egyik debreceni rádió is kínált kedvezményes jegyeket egyet fizet kettőt kap címén a május 27-kén 18 órai premier előadásra.. Megbeszéltem a barátnőmékkel, hogy nincs-e nekik is kedvük kikapcsolódni, és szerencsénkre igent mondtak.
Szóval ez egy cirkusz, de mégsem.Találtam pár leírást, az egyiket bemásolom ide:
"A kalózos program és az egész Circo Acquatico Belucci cirkuszművészete a cirkusz és a színház sajátosságait ötvözi. Cirkuszi elemekkel és eszközökkel adnak elő egy történetet, rengeteg show-elemmel, különleges állattal, korabeli ruhákban. A produkcióban feltűnnek fókák, pingvinek, pelikánok, víziló, krokodilok, aligátorok, kígyók, óriásteknősök - mind-mind teljes testi valójában.
Maga a sztori egy tizennyolcadik századi legenda alapján, a kalózok és egy hajóskapitány, Emertuk történetét meséli el két órán át. A Karib-szigetvilágban tengertől tengerig, szigetről szigetre hajózva bolyong egy hajó. Egy nap érkezik a rossz hír a kapitány szeretett felesége, Talitha hirtelen eltűnéséről.
A kapitány fájdalmában rosszkedvű és bezárkózott lesz. Semmivel sem foglalkozott, nem irányította a hajót és a legénységét. A kalózok kezdték azt hinni, hogy a gyönyörű Talitha lelke vándorol nyugtalanul a hajó fedélzetén, a kabinokban, és tartja őket rettegésben. A kapitány hamarosan egyedül találta magát, a legénység elhagyta őt.
Így kezdődik a show - egy nagy vitorla, a tornyok, meleg színek, gyertyák, gyertyatartók, bőrönd, láda, hordó, ami körülveszi az érkezőt, az óriás hajót, és háttérben az óceán. Emertuk ösztönzi a legénységet a hajó újraindulására, a kaland folytatódik. A hajó mozog, táncoló szökőkutak, légibemutató a trapézon. Egy sellő egy óriási pohár víz belsejében.És végül a szerelmi történet a szép Talitha szelleme és Emertuk kapitány között.
A második részben a ritka állatok keresése az utazás keretében. Az olasz cirkuszművészek számos nagy fesztiválon nyertek díjat, Latin-Amerikától Monte-Carlón és Párizson át Mediniig." (koncertblog.postr.hu).
Szóval nagyon ígéretesnek tűnt, Zolcsi már alig várta a tegnap napot.
Fél 6-ra már odamentünk, merthogy nem helyjegyek voltak, tehát mindenki odaült ahova tetszett, és nem akartunk nagyon hátra ülni, hogy a gyerekek lássanak is.
A tribün első sorát szúrtuk ki, és jól tettük, mert tökéletesen lehetett látni mindent. Amíg el nem jött a 6 óra, az egyik kalóz szórakoztatta a gyerekeket különböző mókákkal, de viccelődött párszor előadás közben is.
Pontban 6-kor lekapcsolódtak  a fények és elkezdődött az előadás. 6-tól 7 óráig a történet mesélése közben a cirkusz művészei bemutatták a saját produkcióikat (zsonglőrök akrobaták) , volt víz-show is a színpadon- imitálva egy vihart. Aztán volt egy negyed órás szünet, ahol lehetett vásárolni, és megnézni (500ft fejében) nagy akváriumokban cápákat, piranhákat. Erre mi nem mentünk, mi még az előadás előtt vásároltunk csomó kalózos cuccot.
Aztán elkezdődött a második rész. Folytatódott a történet, és itt kaptak helyet az állatok. A kedvencem a táncoló puszilkodós fóka volt. 8 körül lett vége a műsornak, a sátorból kifele jövet pedig a szereplők ott vártak és kezet fogtak a gyerekekkel. Nagyon kedvesek voltak, végig mosolyogtak, és látszott, hogy szívvel-lélekkel csinálják az egészet.
A műsor érdekessége amúgy, hogy Emertuk kapitányt egy magyar színész játszik : Makray Gábor. Szuper jól alakította a szerepét, vele a végén lehetett fotózkodni is. Persze én próbáltam mindenkivel fotót készíteni.
Ez egy youtube-os videó, az enyémek azért nem lettek ilyen szépek, de abból is mutatok párat majd:

 Egy pár fotó, amiket készítettem:

És egy videó (ezt is én csináltam, a kis gépemmel), ezt látni kell:
Még egy videó:

És mivel nemrég jelent meg Avital- Little Pirate  kalózos készlete, akartam készíteni egy oldalt is így frissibe:
Köszönet érte mummyd-nak
Zolcsi és Makray Gábor

4 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Hát én ezt tuti imádtam volna! Az oldalad is csúcs!

Lili'sMother írta...

Biztos jó előadás volt! Stílusos az oldalad is...

kreatívhit írta...

Köszönöm a beszámolót a videókat.Klassz ötlet volt ez az oldal.

Margó írta...

Köszönöm, Erzsikém! Életem egyik legszebb gyereknapi ajándékát kaptam Tőled:-))))) Nagyon élveztem! ... és átjött, hogy milyen szeretettel kerested Zolcsinak a gyereknapi ajándékot:-)) Élményt kaptam én is!!!!

Related Posts with Thumbnails