2010. június 29.

OKC - Happy Birthday

Jelentkeztem OKC-ra Olgához, másnéven Sunny Scrap Designs
Új készletéhez keresett emberkéket. Első pillanatba beleszerettem a készletbe, így írtam is neki, hogy szeretnék készíteni oldalakat neki.
A készlet mától kapható, a neve: Happy Birthday.
Kapható a Matrioshki Scrap Designs boltjában.
A készlet:

És az én oldalaim:
 A fotók Zolcsi 1 éves szülinapján készültek.
Nagyon tetszettek Olgának az oldalaim. Azt írta, hogy most egy teljesen másfajta készleten dolgozik, és hogy lennék-e a segítője?!
Hát persze...nagyon örülök neki!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

Margó írta...

Gratulálok! Látod nem régen írtad, hogy Te még nem vagy CT tag - és itt van, már segítő is lettél - szívből gratulálok! Szerintem gondolatilag és technikailag is mindent tudsz!

Stílusban az első oldal tetszik jobban:-))

Related Posts with Thumbnails