2010. június 14.

Nem is tudom, hogy hol kezdjem...

Szóval mivel is....
A legeslegfrissebb: Ct tag lettem 2 helyen is.
Az egyik designer Timi-alias Timo, itt olvashatod a call-t.
A másik call-t Natali hírdette, aka Flash Line Design.
Nagyon boldog vagyok- főleg Timi CT-je miatt.És még jelentkeztem pár OKC-re: 
OKC Cherry Blossom Lullaby by Cali Design
OKC A perfect world @ Melancolie 

Tegnap jelent meg Flipp új készlete, mely már egy amerikai ünnep tiszteletére készült. Ugye mindenki tudja, hogy mi közeleg...még egy film is készült belőle, ami az egyik kedvencem.
Na jó, július 4.- a függetlenség napja. Szóval a készlet tiszta amerikai cuccokkal tele ezt megünnepelvén, nekem kicsit vibrált is a szemem tőle :-)
Megvásárolható a Digi Scrapbook Mania boltjában.
A készlet:

Na és én...a fotók a deviantART-ról származnak

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails