2012. augusztus 2.

The Deviant Muse - Augusztus

Már letölthető az augusztusi Deviant Muse ingyenesen a Deviantról.
katt a képre

Van benne szó a Deviant első BYOC-jéről ( Build Your Own Collab):  egy leírás is van a könyvről, hogy miért is erre esett a választás, bemutatkoznak benne a készletek, hibrid alkotások a készlettel, egy nyaklánc, recept csokiegérkékkel, és még sok érdekességről.
És ami kicsit engem is érint, Hollie kiemelte benne az oldalam, ezt:
Hollie: "This layout just jumped out at my in the gallery.
I love how she incorporated several photos of her grandparents in her scenic layout
Tt all feels so personal with the mix of vintage photos and elements
The lighting she created is so beautiful and really ties it all together perfectly."

Na és vissza a készlethez. Írtam, hogy hibrid alkotások is születtek. Ez igazán ötletes, nekem személy szerint nagyon tetszik:
IMÁDOM....én még nem készítettem hibrid, se hagyományos alkotást, de ettől igencsak kedvet kaptam. Eszméletlen jól össze van rakva, kitalálva és megvalósítva.

És a nyaklánc:
Hát nem egyedi?????

1 megjegyzés:

szrjudit írta...

Ezek igazán szuperek, nagyon tetszenek nekem is.! Az oldalad is :D

Related Posts with Thumbnails