2012. augusztus 2.

Collective Collab - Midnight Reverie

Remélem mindenki kíváncsi már.... készüljetek egy jó hosszú bejegyzésre :)
 Itt van újra a videó , melyet Marta készített:

A Deviantos csajok összefogtak, és az előző bejegyzésemben bemutatott könyv alapján készítettek egy collab-ot. Ez a Midnight Reverie
Ugyanaz a név, ugyanaz téma, a séma, a színek és mégis ahány tervező, annyi különböző készlet. Lehet választani, kinek mi tetszik, melyik stílus áll közelebb hozzá. Mivel nekem 3 tervezőm is van a Deviant-on, így 3 készletben is kipróbálhattam magam.

Kezdeném Marta van Eck részével, hisz nála vagyok a legrégebb óta.
Marta készlete igen nagyra sikeredett; tartalmaz 100 elemet és16 papírt. Rengeteg sziluettes figura (akrobaták, állatok, mágusok), bohócok, kártyák, jegyek, érdekes papírok....nekem személy szerint az üveggömb a kedvencem.
De lássuk a készletet:
Az oldalaim:
Köszönet érte Nagato-nak
 Egy titkos doboz, melyben sok érdekes dolog megtalálható.
Ezt az oldalt imádom, szerintem nagyon művészi lett.

XXXXXXXXXXXXX

A következő készlet Krysty munkája. Az ő részében van: 48 elem, 15 papír, 8 sziluettes figura, 1 betűkészlet és 1 maszk:
 Az oldalaim:
Köszönet érte Nagato-nak
Az első oldalamhoz a Vizet az elefántnak című film egyik fotóját használtam.
Itt Zolcsi lett a mágus, az est fénypontja.
Köszönet érte Nagato-nak
Ez egy érdekes oldal. Talán az előző folytatása. A Művész Úr visszavonult kicsit a lakosztályába és csendben elmélkedik tovább, amíg a cirkusz többi fellépő sztárja odakint ünnepel.

XXXXXXXXXXXXX

A harmadik készletet Ildinek köszönhetjük.Az ő részében van: 110 vintage elem, 18 papír és 6 ATC kártya:
Az oldalaim:
Köszönet érte Nagato-nak
 Megint előkerültek Hugi esküvő fotói. Ez  a fotó igazán tökéletes volt egy vintage oldal elkészítéséhez. Az ötletet a kesztyű és az esernyő adta. 
Gondoltam készítek egy ATC-t is, mondván már nagyon régen nem csináltam. De 100 %-ig nem vagyok vele tökéletesen megelégedve. Viszont nagyon megtetszett ez a vintage bohócfigura :)
köszönet érte svarapaja-nak
A lovacskás háttérpapír már akkor kedvencem lett, mikor kibontottam a készletet; így mindenképp szerettem volna vele oldalt csinálni. Viszont a bohócos fotóink elég rossz minőségüek, mert akkor még nem volt digitális fényképezőnk, a fotókhoz egy videókamera állt csak rendelkezésre, amihez persze nem értettünk. De azért szeretem ezeket a fotókat, mert Zolcsi élete első ovisfarsangja volt; bár ott nem lehetett fotózni, így itthon ( a régi lakásunkban) "fotóztam" párat.
Ez volt az eredeti fotó:
Így barnán lett eredetileg "fotózva" - próbálgattam a felvevő beállításait.
Itt van pár színes fotó (eredetiek, direkt nem action-ztem):
A sapkát én gyártottam kartonból és fényes csomagolópapírból.

És egy akció:

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Marta és Krysty készlete is csúcs!!! Micsoda oldalak!!! Nem unatkoztál mostanában, sokszor voltál cirkusban!

Related Posts with Thumbnails