2012. június 30.

Delightful Summer collab

Sajnos egy hetes kényszerpihit kellett tartanom számítógép és scrapbook ügyileg, ugyanis múlt csütörtökön végképp bekrepált a monitor; tavaly december óta vacakolt már és most végleg megadta magát. Most kaptunk kölcsön egy gigaméretű őskövületet, de legalább tökéletesen működik. Az egész asztalt át kellett pakolni, szegény nyomtatónak is új helye lett. És hát persze rengeteg pótolnivalóm is van.
Az első Brigit collab készlete, melyet Linda Cumberland Designs-akl közösen alkottak meg. Mivel bőven benne vagyunk a nyárban, így ez egy totál aktuális nyári készlet, a neve: Delightful Summer. 20 vidám papír és 82 csodás elem került bele. Készült rengeteg kiegészítő csomag is.
Mutatom is:



(jobbról a felsőt én készítettem)





Az oldalaim:
Ezt a fotót nemrég készítettem a játszin. Épp egy csúszdán csúszott, ami olyan teli csúszda, csak a végén nyitott. Nagyon élvezte, igazi nyári móka :)
Ez már egy régebbi fotó. Anyukám munkahelye mellett van ez a szökőkút szerű Különböző méretű félgömbök tetején és a földből tör elő a víz, ami a gyerekek közkedvelt helye, főleg nyáron, a nagy melegben. Mi is csurom vizesen jöttünk el onnan.

És mutatnék még két freebie-t. Az egyik Brigit Facebook oldalán érhető el, ez az:

A másikat Brigit boltjából tölthetitek le, az érdekessége, hogy én készítettem a klaszert, amiből a QP készült:

1 megjegyzés:

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies (please, notice the new url for my blog), under the Page 4 post on Jun. 30, 2012. Thanks again.

Related Posts with Thumbnails