2012. május 12.

"The "H" Games" full kit by Angelle Design

"Észak-Amerika romjain ma Panem országa, a ragyogó Kapitólium és a tizenkét távoli körzet fekszik. A Kapitólium kegyetlenül bánik Panem lakóival: minden évben, minden körzetből kisorsolnak egy-egy tizenkét és tizennyolc év közötti fiút és lányt, akiknek részt kell venniük Az Éhezők Viadalán. Az életre-halálra zajló küzdelmet élőben közvetíti a tévé. A tizenhat éves Katniss Everdeen egyedül él a húgával és az anyjával a Tizenkettedik Körzetben. Amikor a húgát kisorsolják, Katniss önként jelentkezik helyette a Viadalra, ez pedig felér egy halálos ítélettel. De Katniss már nem először néz farkasszemet a halállal -- számára a túlélés a mindennapok része. Ha győzni akar, olyan döntéseket kell hoznia, ahol az életösztön szembe kerül az emberséggel, az élet pedig a szerelemmel."

Hogy miért is így kezdtem????
Dasha köztudottan nagy filmrajongó. Ezt bizonyítja a My Jake... és a Movie Night készlete. Legújabb nagy őrülete és kedvence az Éhezők viadala, azaz The Hunger Games. Annyira tetszik neki a film, hogy ez lett következő készletének a témája. 50 elem és 12 papír található meg benne. Mind saját készítésű cuccok
Mutatom is:
Az oldalaim:
Ez az oldalam még a film megnézése előtt készült. De Dasha annyirasok klassz oldalt készített, hogy egyre kíváncsibb lettem rá, így megnéztem.
Köszönet érte PLM-nek
Itt már tudtam, hogy melyik elemnek milyen szerepe van a filmben, azért így egyszerűbb volt.

Aki még nem látta, nézze meg, szerintem megéri.

A többiek szuper oldalai:

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails