2012. május 3.

Aranyhaj

Aki esetleg régebb óta figyelemmel kíséri a blogomat, rájöhetett már, hogy nagy rajzfilmrajongó vagyok ( korom ellenére is). Persze nem csak Disney fan, de azért be kell vallanom, hogy lenyűgöznek. Persze nem mindegyik, de néha napján nagyon jól beletrafálnak.  Tudom, sokaknak nyálasak az ilyen éneklős változatok, de én pont ezeket (is) szeretem bennük. A "legújabb" ilyen , amit akárhányszor meg tudnék nézni, pedig 3D-ben a moziban is láttunk Zolcsival, az az Aranyhaj és a nagy gubanc. Elég szabadra vették a figurát, ami Rapunzel feldolgozását illeti és el is kanyarodtak kicsit..... de IMÁDOM!!!!! Hiába egy fiúcskával áldott meg a sors, azért mégsem kell állandóan autós-mozdonyos meséket néznem. Zolcsival akár még egy Barbie-t is végig lehet nézni.....és ez jó - szerintem.
De visszatérve Aranyhajra. Igazából eme bejegyzés Sandy Créa egyik készletének köszönhető, ennek:
Na én ebből tegnap csak úgy, kikapcsolódás végett, meg mert nem kötelező volt, alkottam ezt:
Köszönet érte Shirley1md-nek
Zolcsi épp egy játszótéri akármiről lógott lefele, így adott volt a fotó az elemekhez.
Na és aki még nem látta a mesét, annak egy trailer:


És a kedvenc dalom és jelenetem, ami a moziban nagy képernyőn még ütősebb és lúdbőröztetőbb volt:


És abszolute kedvenc Pascal, a kaméleon.
Jön nemsokára egy rövidfilm, ami mostanában mindig van a Disney rajzfilmek előtt a moziban:
Trailer:

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails