2012. február 26.

CT - PeekaBoo Designs új készletei

PeekaBoo már nagyon rég nem jelentkezett, azt hittem már nem is készít készleteket. Nemrég jött a levél, hogy van két új készlete, melyek most csütörtökön debütálnak/tak. Mivel nem volt monitor, így ezekkel is lemaradtam.
Az első készlet egy valentin napi, de szerintem bármilyen csajos oldalhoz tökéletes. Ez a Valentina. Színeiben: rózsaszín-fehér-fekete és némi lila. 10 papír, 50 elem és természetesen a jól megszokott betűcsomag található meg a készletben.
Több helyen is megvásárolható:
 Az oldalaim:
Köszönet érte nagato-nak
Lányos fotót most nem igazán találtam, így csak netes fotókkal dolgoztam.
XXX
A másik készlet főszereplője egy orosz baba, a matrjoska. A készlet neve is ez : Matyoska.
Itt a piros, a barna és a fekete a fő jellemző színek. 10 papír, 40 elem és persze egy betűkészlet van benne.
Az oldalaim:
 Ilyet én is akarok készíteni.
Itt is netes fotók szerepelnek, mert ehhez a témához abszolúte nem találtam fotót. De nekem nagyon tetszenek így.

És aki szereti PeekaBoo munkáit, az a facebook oldaláról egy klassz freebie-t is letölthet. 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails